file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
31. kvě 2012 10:23 #7250 od Tomas Hruby

Jan Kubica napsal: Geometricky ani nějakým byrokratickým nařízením to nejde.


No ono to jde a celkem funguje, v celé debatě o MiHo se řeší relativně malý nárůst výkonu, žádné několikanásobky a navíc není moc pravděpodobné, že by se stejný posun opakoval vícekrát.
Spíš jde o to, že si všichni uvykli na nějaký relativně ustrnulý stav kategorie s vyrovnanými výkony a velmi špatně nesou, že by po několka letech došlo na určité "přezbrojení" . Mimochodem rozdíly by v reálu asi byly menší, než se zdá, ale psychologicky to prostě je problém. Ten psychologický dopad samozřejmě chápu a respektuji, na druhé straně ale některé příspěvky hraničí až s hysterií a to už mi trochu vadí.

Každopádně je asi na místě položit otázku, zda prostě zůstaneme u "geometrického omezení" s možností jít opravdu až do limitu (což opravdu neznamená nějaké nekonečno!!!!) anebo bude snaha to ořezat nějak více. Já za sebe si myslím, že cesta k ořezání vede spíš přes výškoměry, ale na druhé straně bych neviděl až tak velké neštěstí ani v tom "čistě geometrickém uvolnění" ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 10:28 #7251 od Petr Dušek
Jenom aby se kruh uzavřel, to co Tomáši navrhuješ, už tady opakuju dlouho, jenom jsem to chtěl udělat s RCEJ. Káčka bych do toho netahal, dál mohou žít svým konzervativním životem, když si to "všichni" přejí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 10:41 #7252 od Aleš Krátký
výškomery do RCEK dát nemůžeš, neboť to je příliš velký zásah si myslím.
přetransformovat RCEJ by asi šlo.

ad motory : kluci ale je třeba pochopit, že se snažím (a možná i ostatní) zbavit se různých motačů, převíječů a jiných nadaných koumalů. Já se k te technologii nedostanu NIKDY (ať už proto,že jsem gramlavy, nebo na to nemám techniku)

ze seznamu motoru si vyberu,koupim a je to.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 10:55 #7253 od Petr Slezák
Pořád nechápu, proč se musí pravidla někam urputně vyvíjet? Snad upřesnit, to jo.
Fotbal díky tomu je stále světový fenomén. A pak mi to připadá jako obhajoba již
tiše nakoupených motorů. A výškoměry by změnily charakter soutěže.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 11:02 #7254 od Tomas Hruby

Petr Slezák napsal: A výškoměry by změnily charakter soutěže.


Tohle bych prosil vysvětlit... Smysl letové úlohy RCEK je přece víceméně triviální - naletět 10 minut z co nejkratší dobou chodu motoru, tedy ve své podstatě z nejmenší výšky, na jakou si pilot troufne.
V čem je prosím ta změna charakteru soutěže s výškoměrem, který dělá přesně to samé, jen to dále prohlubuje?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 11:03 #7255 od Aleš Krátký
a teď si představ, že by fotbalistni mohli mít svůj převinutý balón a kopačky které by střílely a běhaly rychleji :)
stejné faux pas se stalo tuším v plavání, kdy během pár hodin bylo pokořeno asi 40 světových rekordů a to jen proto, že někdo nenapsal seznam povolených obleků.
omezení delky rukávů a nohavic by nemělo smysl (nadsázka)


výškoměry : změna dost zásadní : potřebuješ další zařízení bez kterého NEMŮŽEŠ létat, neměří se motor, motoruješ 30 vteřin atd... samé razantní změny.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 11:15 #7258 od Tomas Hruby

Petr Slezák napsal: Pořád nechápu, proč se musí pravidla někam urputně vyvíjet? Snad upřesnit, to jo.


No a přesně to se v EC stalo - bylo navrženo celkem prosté upřesnění, které zachovává existující definici motoru, jen zahazuje balast okolo. Jenže někteří jedinci se poněkud zděsili při představě, že by snad někdo mohl této úpravy využít k růstu výkonů a tak začali vymýšlet daleko složitější (a také složitěji kontrolovatelné) úpravy, které by zafixovaly stav.
V podstatě je chápu, ale...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 11:17 #7259 od Petr Slezák
Aleši dík že mi šetříš klávesnici a nemusím se opakovat. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 12:02 #7260 od Radim Barč
Jak jsem již psal, obeslal jsem všechny piloty, kteří v sobotu přijedou na soutěž mailem s odkazem na toto vlákno, aby měli čas vše promyslet a co nejzodpovědněji se k tématu vyjádřit. Třeba bude většina pro neomezení motoru a je po problému!
Seznamem motorů jsem myslel asi pět u nás běžně dostupných a odzkoušených typů. Pokud by tato úprava neměla šanci na SMČR projít, pochybuji, že by prošel návrh na zavedení výškových spínačů v RCEK. Až bude kategorie se spínači v letadlech kolem 2,5m, asi se rád přidám, větší se naše plácky nevejdou. To sem ale nepatří.
Já taky nevím přesně, co je běžná obchodní síť, ale představuji si krámek, ať už kamenný, nebo e-shop, kde po zadání objednávky dostanu zboží.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. kvě 2012 17:18 #7261 od Zbyněk Smola
no nedá mi to, a co zakázat i domácí výrobu modelů vždyť beztak skoro všichni lítají daidalosi a co kdyby někdo postavil nějaké super éro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.390 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám