file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
31. kvě 2012 17:55 #7262 od Aleš Krátký
ale my je nezakazujeme. mmj. u letadel ti taky zakazali mit ho lehci nez 500gr, a jiné.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 06:17 #7263 od Jan Kubica

Zbyněk Smola napsal: no nedá mi to, a co zakázat i domácí výrobu modelů vždyť beztak skoro všichni lítají daidalosi a co kdyby někdo postavil nějaké super éro

Tomu říkám zásah!!!

Aleši, výše píšeš, že si motor udělat/upravit neumíš (mimochodem, já taky ne) a proto je potřeba, aby byly takové motory zakázané. Znám spoustu lidí, co si neumí postavit eroplán. Proč tedy nepředepsat, že z "běžné obchodní sítě" musí být i model? H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 06:26 #7264 od Aleš Krátký
ocituj mi moji větu "neumím si udělat motor,a proto to zakážu i ostatním" prosím.

Ja píšu, že jakmile uvolníš pravidla neudržís stávající cca stejné stoupání.
proto je vhodné "zakonzervovat" stávající stav a je to. líta snad někdo tento rok zakázaný motor ? myslím že i p.Zima má axika nebo dualskyho takže se pro něj nic nezmění.

a jak jsem napsal, letadla nám taky omezují odjakživa a nikdo si nestežuje. Já osobně musím vozit 20gr olova a co ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 08:17 #7265 od Radim Barč
Zase je tu veselo!
Pro mě osobně je důležité, co chtějí lítat soutěžící.
To, že jim tady budeme zdůvodňovat, jak to dělají blbě je fuk.
Je veliká škoda, že nikdo nemá sílu podívat se do budoucnosti. Současný stav je neudržitelný a podobné zprávy slyším z televize denně.
Opravdu by mě zajímalo, kdyby byla možnost si příští rok vybrat, jestli chci létat podle pravidel s danými typy motorů, nebo s omezením pouze rozměry ( a poslouchat něco o necertifikovaných měřidlech), kolik by bylo na které soutěži pilotů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 08:31 #7266 od Tomas Hruby
Aleši sorry, ale projdi si tu diskusi. Najít tvoje tvrzení, pro které není překlad "neumím si udělat motor,a proto to zakážu i ostatním" nijak přehnaný opravdu není problém :(
Podle mě tu předvádíš cosi lehce hraničící s hysterií - dejme tomu budeme stoupat více, no a co? Od počátků RCEK jsme minimálně na dvojnásobku prvotních hodnot stoupavosti, modely vypadají jinak, přístup k pilotáži je taky úplně jinde - zbořil se kvůli tomu svět? Tak proč proboha takové šílení v situaci, kdy úprava pravidel může zvednout stoupavosti tak o třetinu (a to kdoví jestli)? Mimochodem jsi (tohle je doslova!) napsal, že se bude upřednostňovat schopnost převinutí před pilotním uměním - totální pitomost! Ona totiž možnost rozhýbat i větší a těžší letadlo zvýhodní nejvíc právě dobré piloty, kteří to využijí k "F3J stylu létání". Fakt bych doporučil trochu vychladnout...

Pro Radima - ono je to s tou "vůlí lidu" všelijaké... Když položíš dotaz, zda chtějí zachovat současné stoupavosti atd., tak ti jistě víc lidí odpoví ano, koneckonců já s tím také souhlasím. Jenže kolik z těch "hlasujících" se nad tím opravdu zamyslí a položí si otázku o možnosti kontroly, rizika podvádění atd a má představu o řešení? A sorry, ale fráze o tom, že to bude hned vidět, nebo že "u nás přece nepodvádíme" fakt neberu jako seriózní odpověď...

A mimochodem, zkus lidem tu otázku položit ve smyslu "chcete jednoduchá transparentní pravidla za cenu nárůstu výkonů anebo raději zkusit fixovat výkony administrativně složitými pravidly založenými na lobování o tom, který motor pustíme s problematickou možností reálné kontroly"... Najednou to vyzní dost jinak, že? A neřekl bych, že ta moje formulace dotazu nějak překrucuje fakta, bohužel :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 08:46 #7267 od Radim Barč
Tome, abych na nikoho "nevybafnul", dostal každý e-mail s odkazem na toto vlákno. Tři dny přemýšlení musí stačit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 09:19 #7268 od Radim Barč
A nebo se můžu zeptat.
Jste pro absolutně jednoduchá pravidla s tím, že se může stát, že tu nejvyspělejší techniku bude mít jen hrstka vyvolených?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 10:34 #7269 od Tomas Hruby
Jenže tenhle tvůj návrh dotazu už je čirá demagogie až lež - ona ta úprava pravidel pro EC2013 je totiž navržena hlavně právě proto, aby "nabušené" motory nemělo jen pár vyvolených, kteří se dostanou k nějakému rádody továrnímu speciálu, který ale nikdo jiný nemá možnost sehnat. Ta úprava naopak velmi posiluje konkurenci díky možnosti vlastních úprav atd. Naokraj řečeno to může ceny proti současnosti leckdy i snížit, náklady na vlastními silami upravený motor nemusí dosahovat ani ceny "standardního" AXI.

Dalším vedlejším efektem je definitivní konec rizika, že si někdo motor "v tichosti" vylepší a tím získá výhodu nepoctivě - nestrkal bych před tím hlavu do písku, sice jsem přesvědčen, že výrazná většina lidí létá poctivě, nicméně o pár "zajímavostech" už se taky špitalo. Jen tak naokraj sami Slováci mi loni v osobním hovoru říkali, že motivací k vývoji MiHo bylo právě přesvědčení, že někteří lidé na EC létali s převinutými motory. Nevím, loni jsem na EC nelétal, tak nechci soudit konkrétně, ale docela bych se vsadil, že při zachování současných pravidel je jen otázkou času, kdy se objeví první skutečná aférka :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 11:25 - 01. čen 2012 14:59 #7270 od Petr Slezák

říkali, že motivací k vývoji MiHo bylo právě přesvědčení, že někteří lidé na EC létali s převinutými motory

Tak to je přece důvod vyřešit problém s nedodržováním pravidel (převíjení motorů) a ne si najít záminku pro Miho a roztáčení spirály většího problému. Pořád jen demagogie jak to dokázat obhájit. :lol:
Poslední změna: 01. čen 2012 14:59 uživatelem Petr Slezák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 12:19 #7271 od Petr Dušek

Petr Slezák napsal: Tak to je přece důvod vyřešit problém s nedodržování pravidel (převíjení motorů)...

Správná slova! A nejjednodušší způsob, jak to vyřešit, je nechat v pravidlech jen jednoduché rozměrové omezení.

A důsledek do budoucna? Několik lidí, kteří teď končí na soutěžích kolem 15. místa si koupí "zázračný" motor MIHO a budou pak končit kolem 10. místa. Toho se bojíte??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.462 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám