file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
03. čen 2012 10:02 #7307 od Aleš Krátký
kluci kdyby jste alespon jeden z vas dvou ocitovali, a to doslova a ne svymi

Petr Dušek napsal: neboli

nejakou moji

Tomas Hruby napsal: nehoraznou blbost

tak bych rekl ze mate pravdu. ale tak zase musim uvest svuj uhel pohledu ktery se vam urcite nebude libit jako to co pisete vy na moji stranu.

1) Radim Barč se ochotně ujal myšlenky fixní tabulky motorů, informoval všechny soutěžící o možném vývoji pravidel, uspořádal anketu ať máme více názorů než od Duška, Hrubého, Barče a Krátkého a nakonec tady Petr Dušek napíše

Petr Dušek napsal: Hezká anketa s nulovým výsledkem, seznam motorů je nesystémový krok, který stejně do pravidel nemůže být přijat

Víš Petře, on alespoň někdo má snahu něco změnit. a vůbec kdo rozhoduje o tom, zda to je nesystémový krok ? ty ? mám pocit že pravidla netvoříš, ale možná se pletu.

2) To, že tady diskutujete hlavně vy dva vs. já (i když se to občas se mnou svrhne ve flamewar - prostě si nesedíme) je sice fajn, ale ruku na sdrce : je někdo z vás dvou opravdový CORE letec v kategorii RCEK ? obávám se že né (Ano vím Petře, ty létáš), a tak říct, že tabulka je nesystémový krok mi příjde s přihlédnutím k větě nahoře poměrně nespravedlivé

3) Kdo tedy rozhoduje o pravidlech, když né samotná komunita ? někdo od židle v Praze ?

4) Představ si, že jsi nový příchozí a zajmají tě pravidla RCEK na příšti rok. Supr .. Ale proč číst od osmé stránky hádku Dušek - Krátký ? A to už pomíjím to, že tato diskuse o ČR pravidlech je v threadu EC pravidla >> nemám to přesouvat ? ale notak.

5) A opravdu mne nebaví to, jak si někdo myslí že když napíšu

Aleš Krátký napsal: Pro motané(oprava:měření rozměrů) hlasovali převážně lidé, kterým už teď éro letí jako ďas (neboli nemaji klasický axi či obdobu) nebo mají "mutantní / motané / neznáme" motory.

tak říkám že podvádí. NIKDE to nevidím napsáno, a ani to z kontextu věty není jasné. Pokud ano prosím UKAŽ mi kde to píšu. Pak se omluvím, odprosím a půjdu do rohu klečet na hrách za trest. Kdybych chtěl napsat, že je někdo podvodník, klidně napíšu ze František koudelka tajně motoruje, František Dobrota má motor ze dvou různých, a Aleš Krátký schválně líta s menší vrtuli o 0,2 mm neboť mu to děsně pomáhá k výkonům.

6) Jestli máte nějaký osobní problém se mnou, klidně si ho vyrešmě skrze SZ, neboť jak předpokládám nemají nic společného s EC pravidly pro rok 2013 (Ano tome,a opravdu to budu dělit).

7) Takže má někdo konstruktívní názory k pravidlům pro ČR v kat RCEK pro rok 2013 ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 10:40 #7308 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: ...Víš Petře, on alespoň někdo má snahu něco změnit. a vůbec kdo rozhoduje o tom, zda to je nesystémový krok ? ty ? mám pocit že pravidla netvoříš, ale možná se pletu.

Víš Aleši, možná je to moje falešná představa, ale já mám taky snahu něco změnit, pouze to mám snahu měnit trochu jinak.
Moje přesvědčení, že tabulka motorů nebude do pravidel přijata, vychází z určitých znalostí a zkušeností, ale mýlit se je lidské a překvapení nejsou vyloučena. Vyjadřuji pouze svůj názor, který bych snad mohl podpořit slovy klasika: "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat."

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 10:43 #7309 od Aleš Krátký
ok,jde nám tedy o to samé, to jsem rád.

Je třeba tedy asi utvořit dvě odlišné názorové větve, vypilovat je do detailů a pak rozhodnout která z nich bude správná.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 11:45 #7310 od Palo Lišhák

Aleš Krátký napsal: ... má někdo konstruktívní názory k pravidlům pro ČR v kat RCEK pro rok 2013 ?

Nerád sa zapletám do pomerne horúcej debaty, ale - pretože si spomínam na zrod F5-outrunner kategórie aj na viacero pokusov premietnuť nejakým spôsobom "brutalitu pohonu" do hodnotenia letu - dovolím si položiť jednu (dúfam že prípustnú) otázku:
Čo rozhoduje o tom, s ktorým pohonom bude ten istý model stúpať najrýchlejšie ? Nie je to náhodou výkon na vrtuli ?
- Nebolo by zaujímavé pokúsiť sa predpísať namiesto rôznych - niekedy priamo nezistiteľných parametrov motora -niečo, čo sa aspoň približne dá zmerať bez nutnosti vŕtať sa v bruchách eroplánov ? ;)
- Sú krajiny, kde sa to darí a kde to už pár rokov funguje... Jedným z príkladov môže byť Slovinsko/Chorvátska takzvaná TA MALA KATEGORIJA ;)

... bola by škoda odrovnať túto F5-outrunner triedu len preto, že sa niekomu podarilo nájsť kľučku, cez ktorú získava pred súpermi neoprávnený náskok.

Držím Vám palce pri hľadaní prijateľného a elegantného riešenia. Myslím, že sa nakoniec nájde :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 14:41 #7311 od Radim Barč
Pokusy o zavedení max. otáček s danou vrtulí tady už byly, zase se najde tisíc důvodů, proč to nebude fungovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 16:40 #7313 od Zbyněk Smola
Nebráním se zavedení národní kategorie. ale termické , vždyť Rceo,Rcen už tu máme. A když jsme češi proč ne Axi, nebo ekvivalent. kdo chce do světa ať se světu podřídí, beztak už tam ta katgorie skomírá.Ono je to pěkné napsat kolik čechú se dostalo do finále, ale kolik tam bylo odpovídajících soupeřů. Ano jistě mi napíše někdo přijeď a uvidíš. Nemám zapotřebí. Takže Axi nebo malý výškoměr, toť otázka. Cenově asi rovnocené. Záleží abyto lidi vzaly a byly pořadatelé soutěží. Zároveň si přeji aby obě kategorie (F5J a Malé) byly dost daleko od sebe, to znamená závodníci beroucí to naplno a amatéři příchozí. A Aleši neber to osobně, taky to beru srdcem. Zbyněk Smola Hranice

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 17:00 #7314 od Tomas Hruby
Píšu to tu opakovaně - pokud je opravdu tak velký zájem o kategorii, která bude jen o létání bez vlivu motorů atd., tak nevymýšlejme "geniální" tabulky motorů, měření otáček atd. a raději tam vražme výškoměry v kombinaci s omezením rozpětí, ať se odliší "malé" modely od velkých. Je to systémové řešení, které prostě nemá problém, holt první rok se budou výškoměry postupně kupovat a na soutěžích to bude chtít trochu výpomoci s půjčováním, ale do roka bude klid. Tohle je systémové řešení problematiky...

Osobně si ale stojím za tím, že celá tato diskuse je ukázkou bouře ve sklenici vody, kdy jsou některé reakce až hysterické, ve skutečnosti by dopad prosté úpravy pravidel ve smyslu definice rozměrů přinesl problémů a změn daleko méně, než by se na první pohled mohlo zdát. Do půl roku by si kategorie sedla a byl by klid.

Mimochodem k těm obavám o úbytek soutěžících - podle mě už dnes máme nováčků minimum a potenciální zájemce daleko víc odrazuje to, jak daleko je proti "průměru" špička létáním a stále to houstne. Vím to moc dobře sám - do jara 2011 jsem byl ve finále skoro vždy, i poháru by se pár našlo, pak jsem ale asi na tři měsíce z osobních důvodů vypadl z kolotoče létání a i poté jsem prostě neměl na tréning dost prostoru a výsledek je krutý - okamžitě jsem se propadl přinejlepším do průměru. Letos to snad bude trochu lepší, i to finále v Maďarsku snad není úplnou náhodou (snad to nezakřiknu). A zase - cítím se lépe proto, že jsem přeci jen měl možnost trochu víc natrénovat, modely nemám nijak zázračné, ale to je úplně druhořadé... Takže tu prosím nepište, že se kategorie nebude létat "kvůli motorům", on je hlavní růst nároků trochu jinde :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 17:14 #7315 od Zbyněk Smola
Moje řeč , aby to bylo dost odlišené od velkých výškoměrů a ohleduplnějí k začátečníkům. Vždyť kolik peněž je výškoměr? Kolik stojí kvalitní serva, motor, baterka, éro.. ? Ale co kecám a nelítám, je to Vaše. ZS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 17:44 #7316 od Aleš Krátký
no dobra,ale pak je treba opravdu sepsat vsechny varianty s jejich plusy a minusy a nejak kolektivne to vse rozhodnout.
  • vyskomery jsou spravedlive, ale zase kdyz prijde zacatecnik, da do letadla serva za 90kc, ero za 500 od kamarada, motor za 300 a leti. jen vyskomer stoji +- 1500 :-/
  • mereni vykonu nebo otacek : snadno dokazatelne, ale nevim jestli to tu bylo a fungovalo / nefungovalo atd
  • rozmery : snadno meritelne (pokud pocitas rozebrani motoru jako snadnou vec) ALE bude rozdil mezi temi kdo maji a kdo nema
  • seznam : jednoduchy seznam, ale spatne se prokazujici podvod. nutnost online seznamu kvuli aktualnosti.
  • neměnit nic : nic se nezmění ...

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čen 2012 20:19 #7317 od Radim Barč
Možná by stálo vzít do úvahy i zachování současného stavu, kdy jsem za poslední dva roky nezaznamenal žádný protest ohledně motoru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.531 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám