file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
30. kvě 2012 06:38 #7210 od Aleš Krátký
ale MIHO neni v seznamu povolenych pro EC

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 07:21 #7211 od Jan Kubica

Aleš Krátký napsal: ale MIHO neni v seznamu povolenych pro EC


Aleši, podle mě pravidla EC žádný seznam povolených motorů neobsahují ( http://www.f5j.eu/w/index.php?title=Eur ... _Outrunner )

Podle mě má jen ze znění pravidel:
outrunner with max 28x26mm outside dimensions, max 22x9mm stator dimensions, direct drive, unmodified (must conform to factory spec) (example: axi 2208)

vypadnout slovo "unmodified", tj. neupravený. Ale pravdu mít nemusím, to snesu :) . H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 07:22 #7212 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: ale MIHO neni v seznamu povolenych pro EC

Sice existuje tento seznam, ale v pravidlech na něj není žádný odkaz, takže opět nevidím důvod k protestu.

:D ...vidím že Honza byl rychlejší a důkladnější...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 08:00 #7213 od Tomas Hruby
Ona je to fakt trochu komedie... Píše se unmodified a conform to factory specs - no jo, ale jaké může mít MiHo "factory specs", když je neznámý výrobce, nikdo to neprodává, atd.? Podle téhle logiky můžeš použít jakkoli upravený motor s tím, že to je tvá "factory spec" - při diskusi jury prostě nemá šanci rozhodnout jinak, než že když takto upravený motor zakáže, tak zakáže i MiHo anebo naopak povolí oba.

Tohle je důvod, proč jsem jednoznačně pro upřesnění pravidel ať je jasno - jde jen o to, zda jít cestou "volnosti" nebo naopak většího utažení, současný stav "někde mezi" ale prostě není dobré udržitelné řešení :(

Mimochodem si rýpnu - kdyby se do mého návrhu pravidel nevrtalo, tak by dnes tento problém nebyl - dodnes je v pravidlech několik doslovných citací z mého "pranávrhu", ale zrovna ten požadavek tovární specifikace či prodejní sítě byl vymyšlen až později a hned jsou tu komplikace. Prostě mě máte poslouchat, bando :D :D :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 10:43 #7214 od Aleš Krátký
"Zoznam povolených motorov pre kategóriu Outrunner" plati jen pro jejich (SK asi ? ) narodni pravidla, takze v EC legalni je,ale na SK asi ne ? nebo je to jen doporuceni?? tezko rici, kazdopadne to asi neni nas problem. meli by jsme resit co udelame s pravidly v CR :) do EC stejne kecat nemuzeme

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 14:37 #7215 od Radek Novotny
Tak, tak, Petře, nesprávně jsem napsal to ohledně běžné obchodní sítě co se týče Eurocupu. Tahle věta fakt platí jen u nás, ani na Slovensku není. Takže zatím tento motor sám za sebe považuji v ČR jako ne-použitelný.

V pravidlech EC a i slovenských je pouze zmínka o neupravování a také že musí odpovídat hodnotám udaným výrobcem. Takže v jejich případě by to mělo být OK, a jen je to vlasně vývojový krok dopředu. Je to vlasně obdobný, snad i menší krok, než když jsme používali motory s kV něco přes 1000, a najednou Micák přišel s Axíkem s kV 1820, a všechny nás vyčadil... :ugeek:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 15:37 #7216 od Tomas Hruby
Radku já si nemůžu pomoct, ale podle mě jak se v pravidlech objeví pojem "factory", tak to prostě směřuje na normální sériovou produkci a ne na "kusovku". Protože pokud přijmeš logiku, že je MiHo legální, tak musíš úplně stejně přijmout i když třeba převinu AXI, dám na něj samolepku třeba ToH a budu se tvářit, že jde o zakázkovou výrobu se specifikací vinutí tou či onou. A celý problém letošního roku je v tom, že se tady vytváří nůžky mezi tím, kdo nad tím nijak nerozjímá a zkrátka si něco takového zajistí a těmi, kdo se víc drží ducha pravidel, navíc i výklady mohou být různé.

Osobně když nad tím přemýšlím s odstupem, tak si stále více myslím, že to zrušení jakýchkoli limitů v pravidlech mimo geometrických bude lepší cesta - má to sice své vady, ale obrovskou výhodou je jednoduchost a odpadnutí spekulací...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 16:33 #7217 od Radim Barč
Výhoda v jednoduchosti je daná, s tím nepolemizuju, přesto si naopak myslím, že pro zachování kategorie pro "masy" je vhodnější seznam motorů. Nevěřím, že většina lidí bude ochotna investovat do nových modelů nebo motorů, navíc v situaci kdy neví, co si zase někdo vymyslí na novou sezónu. A jezdit dělat křoví nikoho dlouho bavit nebude, zůstane deset pilotů na Moravě, patnáct v Čechách a za dva roky je vymalováno.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 17:30 #7218 od Aleš Krátký
Radim má pravdu.
když budu dělat křoví lidem, co si umí přemotat motory a budou pořád na špici, po pár soutěžích se na to vyseru a bude.A dozajista nebudu jedinný

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. kvě 2012 18:01 #7219 od Petr Dušek
Aleši, pokud neumíš prohrávat, nejezdi po soutěžích. Píšeš nesmysly, stejně tak by si spousta lidí mohlo říct, že nebudou dělat křoví těm, co mají nového Daidala. Jak oni k tomu přijdou že si to někdo může koupit a oni ne. Já jsem pro zavedení seznamu povolených letadel, a Daidalos větší než 2m tam rozhodně nesmí být, protože to je nesportovní výhoda!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.422 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám