file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
09. srp 2012 21:07 #7920 od Aleš Krátký
proc porad musis nekde cpat nejake "udelatka" (hardware) ? rekni mi jediny duvod,proc je technicky hloupost co rikam ?
(a ted vsuvka pro pobaveni : ja muzu tuto soutez vyhlasit treba klidne zitra, a prihlasi se mi na ni stejny pocet jako na RCEK, protoze nepotrebuju NIC NIC NIC jineho,nez presne to co mam na RCEK, narozdil od "cehokoliv s vyskomerem" kde budu cekat rok, než si alespoň 15 lidi pořídí výškoměr)

mimochodem uz to tu padlo (a ne z mojich ust) ze do kupovani hardwaru se nikdo nepohrne aby si zalital nejakou experimentalni kategorii.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. srp 2012 21:18 #7921 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: ...do kupovani hardwaru se nikdo nepohrne aby si zalital nejakou experimentalni kategorii.

Do prvního ročníku série Intertour v "experimentální karegorii" F5J se dosud zapsalo 270 závodníků... máš recht, do toho se hned tak někdo nepohrne :lol: :lol: .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. srp 2012 21:24 #7922 od Aleš Krátký
jo, po celem svete a z CR jich je .. pockej pocitam .... 6? 7? lidi
az na to,ze RCEK lita okolo stovky soutezaku. Docela dost jich chybi, a to si vyskomer koupili ti, co meli zajem jeste predtim nez nejaka kategorie vznikla nebo ze zvedavosti. Pouze Luboš VaŇura a R.Malčík s nimi aktivně ! soutěží.

no a tak odpovi mi nekdo na otazku, nebo mi jen bude vyvracet me silene teorie ktere nemaji nic spolecneho s realitou ? :geek:

o experimentali kategorii mluvim o tom novem co nema jmeno (je to tak?) kde by se musely kupovat vyskomery aby se dalo letat (ne o FAI F5J)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. srp 2012 22:09 #7923 od Tomáš Brodský
Osobne vidim variantu s tim ze casomeric bude odmackavat mezicas doby chodu motoru jako zcela nevhodnou. Jednak je tu riziko toho ze zastavi cas celkove a tim padem ma soutezici po pokusu, za druhe ne vsechny stopky to umi. Kontrola na vysilaci je taky nesmysl, jednak to opet ne vsechny pouzivane vysilace umi, za dalsi ne vsechny meri na zlomky vterin, no a pak je tu jeste ta vec, ze nekdo pouziva plynovy knipl jak pro motor, tak po butterfly a pri tom stopky opet jedou.

Jasne, da se prohlasit ze kdo to bude chtit litat si poridi nove radio, nauci se mit plyn na prepinaci nepouzivanem pro jine funkce, poradajici klub nakoupi nove stopky.
Nebo se na to vsechno vykasle.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. srp 2012 04:12 #7924 od Radim Barč
Seriózně se snažím vyhodnotit všechny případné změny.
Co přinese zvýšená penalizace chodu motoru, opravdu se začne vypínat tak nízko? Nebo se bude zase čekat, až vypne první jako doposud a bude to vlastně jen ochrana těch "nejlepších"?
A k motoru, jednou hovoříme o rcek jako o super termicke kategorii, kde musí rozhodovat pilotní umění a chvíli na to je nutné být zrucnym mechanikem .
Taky nevím o jakém technickém ladění teď hovoříme. Pokud spočívá v zakoupení
lepšího motoru, na který všichni nedosáhnou ,tak tomu rozumím. Co nám uvolnění definice motoru přinese? Rok pokusů s nejistym návratem herců.
Už jsme byli střelci, jezdci na koni. Vím, vjine souvislosti, ale taky použiju porovnání. Třeba motocykly. Jsou rozděleny to tříd, v každé třídě jsou lepší a horší motory, ale v rovině axi- mega- keda. Neumím si představit kdo by byl nadšený z petistovky mezi ctvrtlitry. Až budou .."tovární" motory k dispozici všem, můžeme znovu dlouze a moudře debatovat. Takhle zkazime většině v lepším případě sezónu.
Takze závěrem, dle mého názoru přinesou všechny změny více škody než užitku a co bude za dva roky, nechme na potom.
Jsem pro zachování současného stavu.
(Píšu z mobilu, tak sorry)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. srp 2012 06:34 #7926 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: ...tak odpovi mi nekdo na otazku, nebo mi jen bude vyvracet me silene teorie ktere nemaji nic spolecneho s realitou ? :geek:


Odpověděl sis sám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. srp 2012 06:51 #7927 od Aleš Krátký
ne neodpovedel. je to ironicky napsano a tva odpoved je jako vzdy jen omackou okolo ktera nic neresi.porad cekam na nejakou odpoved v realne rovine proc je zrovna muj napad spatny ? treba ten s MMR je jasne a logicky oduvodnen proc ne (par prispevku zpet)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. srp 2012 07:05 #7928 od Tomas Hruby
Tak prostě před psaním trochu mysli a nepiš kraviny, pak je nikdo nebude vyvracet :?
V posledním příspěvku máš zas další lahůdkový úlet - že prý F5J létá v ČR 6 lidí? Ehm, tady někdo pomotal Euro a Inter, že? Pro F5J je EuroTour vcelku nezajímavá, podstatná je InterTour, nehledě k tomu, že pro naše domácí létání jsou vůbec nejpodstatnější akce u nás. No a v InterTour už najdeš počet lidí z ČR proti tvému číslu 2,5x větší - trochu rozdíl že?
A do domácího seznamu ještě prakticky jistě přibyde pár lidí na podzim v Plzni a druhých Hořicích...

Aleši sorry, ale já v této diskusi končím, to je ztráta času. Tohle není diskuse o pravidlech, to je jeden velký bordel, kdy už nikdo vlastně neví, o čem je právě řeč :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. srp 2012 07:14 #7929 od Aleš Krátký
tady kazdy mluvi o necem jinem, skvele.

ja predlozil REGULERNI MYSLENKU na pravidla "letani do male vysky". nekdo hned zacne prudit s nejakyma blbostma.
takze se vy dva zkuste odprostit od slovickareni, radoby chytrych "stěru" a venujte se predlozenym navrhum pravidel.

takze jeste jednou a OPET !! zcela vazne

Souhlasím s tím, že měření po vteřinách * násobek bodů za vteřinu vzbudí spoustu hádek o korektním motorovém čase. už jen zaoukrouhlovat ? nezaokrouhlovat ? a co odchylky typu ja mam 14,49 vterin a starší časoměřič 15,13 ?

To už bych spíše volil variantu striktní doby chodu motoru (cca 15-20 vteřin +- dle aktualního vývoje počasí nebo letiště [svah/atd]) a hotovo. volným pádem se to nedá nalétat a tak by šlo o termiku (defacto jako v RCEJ kde se létalo zhruba stejně)
Samozřejmně mluvím o paralelní kategorii s pracovnim nazvem F5J 100'' (čili nechat RCEK na živu)


nejake konkretni pripominky ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. srp 2012 08:35 #7930 od Tomas Hruby
Aleši, tys ale žádný smysluplný návrh nepodal,to jsou fakt výkřiky do tmy.
Píšeš F5J100 bez výškoměru - ale jak pořešíš srovnání stoupavosti? Chceš tam nechat 500g a 2208? Fajn, ale pak je opravdu až drzost tomu říkat F5J100, tohle je prostě modifikace RCEK s mírně jiným bodováním, nepřinese to nic v širší možnosti pro domácí stavbu a platí moje připomínka k tomu, že to je absolutní duplicita kategorie. Já ani nemám nic moc proti tomu tvému návrhu jako takovému, ale pojal bych to jako možný návrh změny outrunnerů/RCEK - proč ne, tam to je reálný návrh do diskuse. Jenže tohle jsi výslovně odmítl a píšeš o paralelní kategorii, pak ale musíš ta pravidla pro tvůj návrh vytvořit kompletně, tedy včetně specifikace motoru a všech věcí okolo, jinak se fakt není o čem bavit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.448 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám