file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
05. čen 2012 14:58 #7372 od Aleš Krátký
kluci z ikaru venuji hodne casu vyladeni letadel i pohonu, a proto jsou ty narazky na me (jakoz to zastance zmeny pravidel a zakazani nekterych motoru).

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čen 2012 15:52 #7373 od Radek Novotny

pavol polonec napsal:

Aleš Krátký napsal: když jsi po 50ti vteřinach ve 4 minutě dole tak to je bohužel o motoru.zvlaste kdyz fouka 8m/s


no a co? dalsi bude motorovat 1,5min naleti(napada) 5min a o to ,ze dlhsie vrcal bude lepsi? aha :shock:


Ale no tak, Palo, Vzdyť je přeci lepší být venku s lehkým modelem v těžkých, studených a velmi větrných podmínkách, vrčet i třeba minutu, o moc lepší než sedět na zadku u televize doma...

A ten samý pilot pak jindy v termických podmínkách, hezky zabojuje a vykroutí termiku i třeba z 15 sekund motoru... Vždyť je to jasné, tak proč takový křik kvůli jedné těžké a větrné soutěži s dlouhým motorem... Mluvíš, jako bys to už dlouho nelétal...

Chtěl bych vidět supermana, co by šel minulou sobotu na 15-20 vteřin... Takový máte asi jen u vás... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čen 2012 16:09 #7374 od Aleš Krátký

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čen 2012 16:36 #7375 od Tomas Hruby
Sepsal jsem svůj názor na tuto "kauzu" do souvislého článku: http://modelweb.fotozona.cz/2012/06/roz ... alymi.html

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čen 2012 17:48 #7378 od Aleš Krátký
jo pekne rozepsano, ikdyz tam trosku ignorujes to co se ti nelibi (seznam a KV) ale beru, pises to jako ciste osobni nazor.
jak rikam, pekne sepsano.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čen 2012 17:56 #7379 od Tomas Hruby
Jak ignoruji? U obou věcí uvádím v té "obecně faktické" části, že padly. Ostatně "kV alternativu" jsem do této diskuse napsal já, byť původní nápad je starší, tak to ani vynechat nemůžu ;) Zmiňuji i orientačně důvody, které byly jako důvod proti.

Teprve pak v té části jasně značené jako "osobní názor" je nedávám mezi preferované, protože mě prostě argumenty pro ně nepřesvědčily (naopak mě s odstupem docela zaujala ta varianta "úplně nechat být", kterou jsem v diskusi nijak netlačil), ale to už je prostě osobní...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čen 2012 18:15 #7380 od Aleš Krátký
ale jo,rikam zes to rozepsal pekne,je to tak na me pusobilo. nic ve zlem prece :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2012 10:35 #7438 od Tomas Hruby
Do diskuse je na místě přidat ještě odkaz na web Honzy K. - http://www.rcex.cz/?p=3893 . Sice se s ním rád dohaduji, ale myslím si, že tentokrát se ve velké částo věcí koĺem (nejen) RCEK poměrně trefil a stojí to za zamyšlení.

Vnucuje se mi takový zvídavý námět, tak trochu i na základě dění v Chomutově. Co takhle nechat RCEK tak, jak jsou (debatu o přesné formě specifikace motoru bych chvíli nechal stranou, každopádně by ale zůstaly ve velikosti 2208), ale provést jednu malinkou změnu, totiž maximální dobu chodu motoru v jednom pokusu třeba 30 sekund? V podstatě by se neměnilo nic moc, za slušného počasí by to dvě třetiny soutěžících ani nepoznaly, ovšem vyloučila by se tím alternativní "stratosférická strategie", kdy se létá klidně nad 40 vteřin z výšek, které spíš připomínají nejhorší období RCEN...
Časoměřič by musel mít dvoje stopky, na druhé straně ale nároky na přesnost měření motorového letu by nebyly nijak kritické, šlo by jen o maximální limit, do výsledků by se to nepsalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2012 11:51 #7440 od Petr Dušek
Tomáši, tohle se mi nezdá jako moc dobrý nápad. Přesně jak píšeš, špička to ani nepozná, ale znechutíš to lidem, kteří si prostě tolik nevěří a za cenu ztráty bodů si rádi trochu přimotorují. Význam výkonu motoru tím ještě naroste.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2012 13:12 #7441 od Tomas Hruby
Víš Petře, on je problém v tom, že jsem na pár soutěžích byl svědkem toho, že začínají do těch maxivýšek létat zase i lidi, které bych spíš počítal do špičky, nejde tedy jen o lidi, kteří si řekněme nevěří. V minulé sezóně byl přitom k vidění spíš pozitivní trend, kdy přibývalo lidí motorové lety zkracujících , ale letos nějak vidím spíše opačný trend :( Jasně, bude to trochu i o počasí, holt jsem měl asi smůlu, že jsem viděl víc soutěží, které k tomu "vysokému létání" sváděly, ale... :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.610 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám